دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

تغییر زبان اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی با کمترین هزینه

تغییر زبان اینستاگرام

۳۴۶ بازديد

تغییر زبان اینستاگرام

 

 

همانطور که میدانید اینستاگرام به تازگی در آپدیت جدید خود امکان تغییر زبان به فارسی را نیز فراهم کرد تا کاربرانی که میخواهند زبان اینستاگرام شان را از انگلیسی به فارسی تغییر دهند، به راحتی این کار را انجام داده و لذت بودن در اینستاگرام را با زبان محلی و مادری شان تجربه کنند از این رو نیز بسیاری از کاربران ایرانی اینستاگرام بعد از شنیدن این خبر اقدام به تغییر زبان اینستاگرام خود کردند و عده ای نیز از نحوه تغییر زبان در اینستاگرام خود عاجز مانند از این رو امروز میخواهیم در مورد نحوه تغییر زبان اینستاگرام و تغییرات آن در چیدمان و شکل اینستاگرام شان صحبت کنیم.

 

 

نحوه تغییر زبان اینستاگرام :

برای تغییر زبان در اینستاگرام کار چندان سختی ندارید زیرا به راحتی و تنها با چند لمس میتوانید زبان اینستاگرام خود را تغییر دهید برای انجام این کار مراحل زیر انجام دهید.

 

1_ از طریق برنامه اینستاگرام وارد اکانت خود شده و پس از وارد شدن، به صفحه پروفایل اینستاگرام تان رجوع میکنیم.

2_ در صفحه پروفایل اینستاگرام آیکون سه خط در بالا گوشه صفحه را انتخاب کرده و در نیم صفحه باز شده آیکون چرخ دنده مانندی که در پایین صفحه با نوشته setting قرار دارد را لمس کنید تا وارد قسمت تنظیمات اینستاگرام شده باشید.

 

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

تغییر زبان اینستاگرام

 

 

3_ در قسمت تنظیمات اینستاگرام از بخش account گزینه language را انتخاب کنید تا وارد قسمت تغییر زبان در اینستاگرام شده باشید.

4_ در صفحه باز شده، شما اکثر زبان های معروف و مهم را مشاهده خواهید کرد باید در این قسمت شما دنبال نوشته " فارسی " و پس از یافتن، آن را لمس کنید تا زبان اینستاگرام شما از انگلیسی به فارسی تغییر کند.

تغییر زبان اینستاگرام

 

 

تغییرات ظاهری اینستاگرام بعد از تغییر زبان :

با انتخاب زبان فارسی به عنوان زبان اینستاگرام خودتان تغییرات چینشی در اکانت خود مشاهده خواهید کرد دلیل این امر نیز برمیگردد به خود زبان ها، از همانجایی که زبان انگلیسی از چپ به راست نوشته میشود و زبان فارسی از راست به چپ تمامی صفحات و آیکون ها از چپ چین به راست چین تغییر خواهد کرد در این بین تعدادی از افرادی که زبان اینستاگرام خودشان را از انگلیسی به فارسی تغییر میدهند، بعد مشاهده تغییرات ظاهری در اکانت خودشان از تصمیم خود عقب نشینی کرده و دوباره زبان اینستاگرام خودشان را به انگلیسی تغییر میدهند.

برای تغییر زبان اینستاگرام از فارسی به انگلیسی به مانند مراحل قبل باید اقدام کنید و فقط در انتخاب زبان گزینه اول یعنی english را انتخاب کنید.

 

 

جمع بندی

با مطالعه مقاله امروز ما شما میتوانید به راحتی اقدام به تغییر زبان اینستاگرام خود کنید که پیامد های آن را نیز برایتان گوشزد کردیم در ضمن افرادی که از آیفون برای ورود به اینستاگرام خود استفاده میکنند باید طبق مراحل بالا اقدام به تغییر زبان خود کرده و تنها تفاوت آن هنگام ورود به بخش تنظیمات اینستاگرام میباشد که به جای  آیکون سه خط باید مستقیم آیکون چرخ دنده را لمس کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.